خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود ارسال رایگان آگهی

گل آرایی غرفه های نمایشگاهی

ارسال شده: خرداد ۱۸, ۱۳۹۸ ۱۲:۵۱ ب.ظ
۱۰۰,۰۰۰ تومان
  • شماره تماس: 09123366915
  • آدرس: شعبه 1 : تهران _ مشیریه _ سی متری صالحی نبش کوچه عرب خالقی _ گلفروشی فلوریتا شعبه 2: تهران _نارمک خیابان گلبرگ شرقی موسسه گل و گیاه فلوریتا
  • شهر: نمایشگاه تهران و آمادگی انجام کار در سراسر کشور
  • استان: تهران

توضیحات

خدمات گل آرایی فلوریتا
این موسسه در سال ۱۳۸۷ هجری شمسی با یاری خداوند متعال و با تکیه بر همت و پشتکار روز افزون، با کادری مجرب و متعهد در تهران شروع به فعالیت نموده و در تمامی زمینه های گل آرایی آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.
گل های شاخه بریده این فروشگاه همواره از گل های روز و با کیفیت تهیه شده و با بهره گیری از تزئینات به روز و مدرن گل آرایی سعی و تلاش در جلب رضایت مشتریان خود داشته ایم.
ما در تمامی زمینه های گل آرایی اعم از سبد گل های تبریک، سالن های کنفرانس و همایش و نمایشگاه ها فعالیت داشته و داریم. از جمله افتخارات ما همکاری با نمایشگاه بین المللی تهران در چندین دوره، همکاری با شرکت های خارجی و خصوصی، هتل ها و موسسات صاحب نام در برگزاری مجالس بوده است.
در این فروشگاه انواع گیاهان آپارتمانی و زینتی و گیاهان فضای باز و انواع درختچه های بن سای با گلدان های شیک و خاص موجود می باشد. با توجه به این که انتقال گل برای ما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد، این کار به صورت رایگان و مطمئن در سطح شهر تهران توسط وانت بار مخصوص حمل گل انجام می پذیرد.
با تشکر و قدردانی از حسن سلیقه و انتخاب شما عزیزان مفتخریم که سهم و حضوری هر چند اندک و کوتاه در شادی ها و موفقیت ها ی شما سروران گرامی داشته باشیم.

774 بازدید کل ، 1 امروز

  

پیام پلیس فتا:
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.

Untitled-3
5

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....